Vieläkin se jaksaa pitää meitä jännityksessä. Mitään ei ole tapahtunut. Mitä nyt kaikki eläinlääkärit 50km säteeltä nauraa mulle kohta :D Yritin tänään metsästää lähilääkäreistä uudempaa ultraa, jolla voitaisiin tehdä luotettavampi arvio tiineyden kestosta, mutta eihän kenelläkään sellaista ollut. En sitten viitsinyt ottaa kissalle aikaa, kun eivät ne olisi mulle muuta voineet kertoa kuin sen, minkä jo tiedän. 50km päähän ei viitsitty lähteä kissaa viemään, etenkin kun olin jo saanut 4 mielipidettä, että voidaan odotella ja myös tuolta kauimmaisesta lääkäristä annettiin vielä lupa odotella loppuviikkoon, mutta ei enää viikonlopun yli. Nyt siis edelleen odotellaan ja toivotaan, että synnytys käynnistyy lähipäivinä.

Myös kissan aikaisemmin ultrannut lääkäri antoi luvan odotella, kun ei pitänyt omaa arviotaan niin tarkkana, että vielä olisi syytä huolestua. Kehotti kuitenkin soittamaan, jos yhtään tuntuu siltä ja jos ei muuta voi tehdä, niin ainakin rauhoittelee mun hermojani. Vähän niinkuin eläinlääkäri-psykiatri :D

Tänään olen siis uskaltanut olla suht rauhallisin mielin, kun aamupäivästä roikuin kolme varttia puhelimessa eri eläinlääkäreiden kanssa neuvotellessa. Viime yö meni kovin vähillä unilla, kun koko ajan mietin kaikkia kauhujuttuja, mitä voi tapahtua. Nyt yritetään ottaa rauhallisesti. Ehkäpä vielä ei ole pentujen aika syntyä, jospa se on sitten vasta parin päivän päästä.